Tipskartor om Berlin

Hörni! När jag ändå är igång med att lägga till nya kategorier här på Best of Berlin kan jag ju likväl lägga till den som jag alltid har tjatat om men aldrig fixat. Den om Berlins alla tipskartor. För är det något jag har tjatat om genom alla år här så är det dessa kartor. Oftast utgår de från U-bahnkartan och fylls sedan med en massa handfasta positioner och tips. Så bra! Så hädanefter kommer ni hitta alla dessa kartor i denna kategori, Tipskartor om Berlin
 
Den bästa av dem alla är ju förstås min egen Best of Berlin-karta (som nu har fått fler än 18 000 klick!) och som uppdateras då och då. Så glöm nu inte att kika in bland alla kartor, gör kryss i din egen och ta med dig den (eller för den delen min ;) på vägen runt om i Berlin. Guld värt.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...