Best.Of.Berlin just nu

Vädret här i Berlin är magiskt just nu. Nu kom sommaren som alla väntade på i augusti. I helgen har jag vandrat runt vid kanalerna och sugit åt mig av all energi som solen och frisk luft kan ge. En massa fina bilder har jag knäppt (ni har väl spanat in på instagram för att följa Best of Berlin där? Om inte så får ni nedan en recap.). Jag har i vilket fall även vandrat förbi två restauranger under mina promenader som ser så mysiga ut och som ligger just vid det där vattnet ( = Spree) som jag är så förtjust i.
 
Lanninger och Patio. Lanninger ligger precis ovanför Spreekanten och verkar vara en grym restaurang. Dit ska jag ta min ena syster och hennes sambo när de kommer på besök. Patio ser även mysig och häftig ut och i själva verket är restaurangen I en båt. Hur coolt? Två ställen vi måste ta oss i kragen att prova, helt enkelt :)
 
0 kommentarer publicerat i Leva i Berlin, Äta och dricka i Berlin;
Taggar: Berlin, Best of Berlin, Lanninger, Patio, Spree, Spreeufer, berlinblogg, berlinguide, berlintips, best of berlin, bestofberlin, moabit, restaurang, vid vattnet, äta i berlin, äta och dricka i Berlin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...