Haferkater - mer frukostbonanza

På tal om frukost (se nedan inlägg) har jag hört att Haferkater också ska ha fantastiskt trevlig gröt att sätta tänderna i. Bokstavligen. Trevligt kaffe ska de även bjuda på för den som gillar det. Och goda sallader. Ja, jag tror bestämt att jag får ta mig en tur hit när vädret blivit lite varmare. För trevlig trädgård - det verkar de också ha.
 
Kan slå två flugor i en smäll, genom att utforska Friedrichshain mer också! Mitt löfte för året. Spatsera mera!
 
Pic: Haferkater.
 
 
En kommentar publicerat i Äta och dricka i Berlin
Taggar: Berlin, Friedrichshain, Fruhstück, Frukost, Haferkater, berlinblogg, berlintips, best of berlin, bestofberlin, äta i berlin, äta och dricka i Berlin
#1 - - Elin:

Ser supergott ut!

Svar: Eller hur Elin! Måste provas, helt klart :)
Best of Berlin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...