Best of Berlin

Alltså. Berlin i mitt hjärta ♥
 
När jag vandrade runt i stan i helgen kändes jag bara. Wow. Vad jag älskar dig! Nej. Jag hittar inget att klaga på. Efter 9 års förälskelse är jag mer kär än aldrig förr. När jag gick där vid Maybachufer, hand i hand med min andra kärlek, sa jag som så att här ska jag ju bo. För tänk att vara kär i din hemstad varje dag. Så är det inte nu.
 
Jag gillar där jag bor, visst, men vad gör jag i stan? Ingenting för att vara ärlig. Det enda jag uppskattar med min stad är mitt träningsställe och den långa stranden. Det skulle vara dessa saker jag skulle sakna. Det andra? Nej. Inte så värst.
 
Så där, vid Maybachufer, kan man säga att drömmen kanske blev lite verkligare. Någon gång måste jag våga ta steget. Detta nedan kanske blir min bakgård en vacker dag. Alltså. Berlin i mitt hjärta ♥
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...