Zeitlos - där tiden står still

 
Ja, på Zeitlos står tiden mestadels still - för här är det sommar året runt. Så härligt! Baren har sand på golvet, en "safarilounge", smarriga drinkar och tilltugg som passar temat. När jag var där, för cirka en månad sedan, var det lite ruggigt väder men sås snart solen drar sig fram från molnen tänker jag placera mig på deras fantastiska uteservering. Det här med lampor hängandes över huvudet och svajjande palmer är något som tilltalar mig starkt kan jag berätta. Sen att jag bor något kvarter bort gör inte saken sämre. Vinst, helt klart!
 
Zeitlos finns på tre olika platser i västra Berlin, men denna nedan är den jag har besökt. Häng på nästa gång, vetja!
 
0 kommentarer publicerat i Sommar i Berlin, Äta och dricka i Berlin;
Taggar: Barer, Berlin, Best of Berlin, Cocktailbar, Franklinstrasse, U2, Zeitlos, berlinblogg, berlinguide, berlintips, best of berlin, bestofberlin, cocktail, sommar, sommar i Berlin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...