Beets & Roots

För flertal veckor sedan såg jag en färggrann bild på instagram med en massa ätbara saker. Källan till godsakerna var Beets & Roots och i förra veckan fick de sig äntligen ett besök av mig och Lillasyster. Det bästa? Allt var mmm-mumsigt och alla räter kunde göras veganska = pluspoäng på alla fronter. (Från början är samtliga rätter vegetariska.)
 
På Beets & Roots kan du beställa diverse bowls, skålar med gottigheter, eller diverse soppor eller grytor. Jag valde en bowl med knallgul blomkål, hummus och en massa rödkål- och beta i en härlig röra. Tror jag får vandra hit senare i veckan när vädret är kalas för mys i en närliggande park (till exempel James-Simon park, min favvo i stan ♥).
 
 
0 kommentarer publicerat i Äta och dricka i Berlin
Taggar: Beets&Roots, Berlin, Best of Berlin, James-Simon-Park, Poké bowl, berlinblogg, berlinguide, berlintips, best of berlin, bestofberlin, vegan, veganskt, vegetariskt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...