10 kända klubbar i Berlin

Denna listan med 10 kända Berlinklubbar har jag bestämt ska vara avbockad innan sommaren. Jag ska göra ett försök. Än så länge har jag bara besökt klubbar utanför listan (men trots allt fantastiska!) men den här får vi väl ändå ta och plocka av en och en. De flesta Berlinklubbar har en excentrisk techno-crazy atmosfär så det förväntar jag mig även av listans utvalda klubbar. Så, har du inget bestämt för dig denna helg, bocka av listan eller ta en tur till Watergate som jag tipsade om härom dagen :)
 
Pic: Salon zur Wilden Renate - Resident advisor
0 kommentarer publicerat i Uteställen i Berlin
Taggar: Berlin, Best of Berlin, Salon zur Wilden Renate, Watergate, berlinblogg, berlinguide, berlintips, best of berlin, bestofberlin, klubbar, techno
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...