Det bästa med Berlin

Idag vaknade jag upp i en säng i Småstaden. Innan jag slog upp ögonen så far tanken genom mitt huvud att det nog skulle få bli frukost på a Never ever ending love story... och sen kollade jag upp i mitt vita tak, långt bort från Berlin. När jag inte befinner mig i Berlin så ser livet annorlunda ut och det finns saker jag saknar.
 
Jag saknar mysiga frukostar ute på stan. Jag saknar att gå på bio mitt på dagen efter en lång promenad. Jag saknar att vandra längs med Spree. Jag saknar det spontana i att bestämma vad jag vill göra under tiden som jag går. Jag saknar luncher på Beets & Roots. Jag saknar att höra tyska, engelska och andra språk i en härlig mix. Jag saknar juicer på FruitStars. Jag saknar allt spännande folk jag möter och har mött.
 
Vad gillar du bäst med Berlin och vad saknar du när du åker bort?
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...