Berlin i en Hot Rod

Jag halkade in på denna sida för ett par dagar sedan som är sponsrad av Mastercard. Och nej, jag är väl inte ett fan av att sprida sponsrade sidor men i det här fallet verkade det innehålla en bra deal, som man säger ;) Tydligen så ska de erbjuda billigare (eller till och med gratis?) turistturer med buss i Berlin från och med nu och en månad framåt, och även andra aktiviteter ska man alltså få rabatt på.
 
Bland annat denna (länk) som jag blev intresserad av, då jag vet en i min närhet som möjlighet hade älskat att susa omkring i stan i en lådbilsliknande sak. En- till tvåtimmarsturer erbjuder dem, HotRod CItytour Berlin, för mellan 55-77 € per person. Något dyrt möjligen så möjligen även så coolt! Du hittar dem på Revaler Straße 99 i stan. Så vad säger du? Plattan i mattan?
 
Pic: priceless.com, Marquees
0 kommentarer publicerat i Se & göra i Berlin
Taggar: Berlin, Best of Berlin, Hot Rod, HotRod Citytour, Revaler Straße 99, Turistguide, berlinblogg, berlinguide, berlintips, best of berlin, bestofberlin, turist
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...