Let it Be - veganskt i Berlin

För flera flera veckor sedan vad jag på Let it Be it Neukölln. En vegansk creperia (och burgarställe) där jag och lillasyster vegan gick loss bland pannkakorna. Och jisses, jag har drömt om dessa pannkakor eller crepes flera gånger efteråt. En måltid crepe här och du är mätt resten av dagen. Ikväll ska jag antagligen röra mig ner mot Neukölln för att spana in Klunkerkranich jazzkväll, så kanske att jag tar omvägen förbi. Omnomnom!
 
Spana in deras hemsida (och meny) här via länk, eller vandra mot Treptowerstraβe 90 (mellan kl. 13-22) för att uppleva dem "live".
 
 
3 kommentarer publicerat i Äta och dricka i Berlin
Taggar: Berlin, Best of Berlin, Hamburgare, Let it Be, berlinblogg, berlinguide, berlintips, best of berlin, bestofberlin, crepe, neukölln, pannkakor, vegan, veganskt
#1 - - Fanny:

Älskar såna ställen!

Svar: Ja! Detta stället är fantastiskt - helt klart crepes när de är som bäst (vare sig man är vegan eller ej) :)
Best of Berlin

#2 - - Lena:

Mums, det lät ju inte helt fel! :D

Svar: Nej, dom är verkligen helt fantastiska! Åh, får gå dit imorgon och äta en hög tror jag, haha! :p
Best of Berlin

#3 - - LPGF:

Suveränt med vegan-crepes!! Nu återstår ett besök på churros-stället och donut-stället!! 😃

Svar:
Best of Berlin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...