Baumhaus bar - bästa trädkojan i Berlin

I början av året skrev jag ett inlägg om Baumhaus bar. En bar inspirerad av en trädkoja. Och vilken trädkoja sen! Första gången jag gick upp för Baumhaus bars trappa blev jag besviken - det var stängt! Och öppettiderna verkar fortfarande vara lite oklara. Men, sen den gången jag har både kommit innanför dörrarna och suttit ner med en god drink i deras coola koja.
 
Du hittar Baumhaus bar på Falkenstraβe 48, ett stenkast innan övergången mot Berlins kända Oberbaumbrücke. Gå in i gränden bredvid Musik und Frieden och öppna dörren in till vänster. En liten doldis i stan, men det är sånt som är härligt. Helt klart en av mina nya favoriter för mysigt häng i stan! Så - hoppas de har öppet när du bestämmer dig för att vandra förbi :)
 
 
0 kommentarer publicerat i Äta och dricka i Berlin
Taggar: Baumhaus Bar, Berlin, Best of Berlin, Falkenstrasse, Musik und Frieden, Oberbaumbrücke, Pub, Schlesisches Tor, bar, berlinblogg, berlinguide, berlintips, best of berlin, bestofberlin, tree house, trädkoja
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...