Wedding & Gesundbrunnen i Berlin

I januari skrev jag ett inlägg om mina tre favorit kiez (läs: områden) i Berlin, och om tre områden jag hade velat utforska mer; Wilmersdorf / Schöneberg, Moabit / Charlottenburg samt Neukölln / Treptow. Till dessa tror jag nu att jag även får lägga till Wedding och Gesundbrunnen. Detta då jag härom dagen hittade ett inlägg på i Heart Berlin där många ställen lockar mig. Speciellt spaningstornet i Humboldthain park, Café Pförtner i en gammal cool BVG-vagn eller Kiki Sol för deras open mic-kvällar. Läggs på listan, helt klart! :)
 
Pics: i Heart Berlin
0 kommentarer publicerat i Platser i Berlin, Se & göra i Berlin;
Taggar: Berlin, Café Pförtner, Gusundbrunnen, Humboldthain, I Heart Berlin, Kiki Sol, berlinblogg, berlinguide, berlintips, best of berlin, bestofberlin, platser i Berlin, wedding
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...