En bit Sverige i berlin

Vi har tidigare pratat skrivit om Sverige i Berlin och nu har jag hittat ett inlägg på en blogg som listar en massa svenska influenser, caféer och så vidare i Berlin. Just nu i Berlin klarar jag mig utan svenska saker, men om jag flyttar till Berlin någon gång (förhoppningsvis förr än senare) kanske jag kommer dyka inom valda ställen. Spana in via länken här, vetja.
 
I Berlin finns flertalet butiker som drivs för att stilla svenskarnas suktande efter svenska saker och svenskinspirerade caféer finns en handfull i stan. Därtill hittar du inte mindre än tre stycken IKEA i Berlins ytterkanter, som säkerligen kan erbjuda ett och annat för att dämpa den eventuella hemlängtan.
 
 
#1 - - Rike:

Hej Clara,
vad en trevlig sida du har här!
Tack för länkarna :-)
Rike

Svar: Hej RIke! Tack, och varsågod :) /Clara
Best of Berlin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...