Zsa Zsa Burger

För två veckor sedan var vi på Zsa Zsa burger, och det är jag glad för. För vilken burgare! Jag har tidigare hyllat Sixties Diner för deras burgare (som också är fenomenala!) men dessa. OMG för att vara lite ung och modern.
 
Zsa Zsa har olika teman på sina burgare och i menyn såg jag både de med honung och valnötter och de med ädelost, med tranbär och brie. You name it! Själv provade jag en med serranoskinka och grillad vattenmelon vilket var så. himla. gott. Ytterligare en restaurang att sätta på min topp 10-lista, som jag knåpar på som bäst just nu.
 
Se deras meny (namnam) via deras hemsida; ZsaZsaBurger. Öppet varje dag från klockan 17.
Och du hittar hit (genast) genom att ta U-bahn mot antingen Nollendorfplatz eller Wittenbergplatz och gå ner mot Motzstraβe 28.
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Äta och dricka i Berlin
Taggar: Berlin, Motzstrasse, Nollendorf platz, Wittenberg platz, berlinblogg, berlintips, best of berlin, bestofberlin, burgare, schöneberg, sixties diner, zsa zsa burger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...